Popüler serimiz fotoğraflı bilgilerin yeni bir videosuyla daha karşınızdayız. Diğer fotoğraflı bilgiler videolarımız tam şurada: https://goo.gl/EAFsRM

Amerikalı bu genç, bir kas hastalığından ötürü tekerlekli sandalyeye mahkum yaşıyor. Oturduğu şehirde düzenlenen bilimkurgu fuarına bu muhteşem tekerlekli sandalye ile katıldı. Mad Max filminden esinlenerek kendi elleriyle yaptığı tekerlekli sandalye sayesinde kısa sürede internet ünlüsü oldu.

Bu İranlı çocuk 2 yaşında. Sanki önceki hayatında şampiyon bir jimnastikçiymiş gibi hareketler yapıyor. Babası bunları ona öğretmediğini, küçük Arat ’ın kendi kendine yapmaya başladığını söylüyor. Çocuk yine kendi başına her gün 10 dakika güç antrenmanı yapıyormuş.

Londra ’da Apple Store tabelasını görüp içeri girdiğinizde karşılacağınız manzara sizi şaşırtabilir. Çünkü burası Apple firmasına ait değil. Gerçek bir elma dükkanı. Dükkanda tam 1000 çeşit elma satışa sunulmuş. İnceleyip beğendiklerinizi ister tane, ister kiloyla alabiliyorsunuz.

Bu bir uçan balık. Adından da anlaşıldığı üzere, uçuyor. Gerçi uçuyor dediysek kuş gibi değil. Kanatları olmasına rağmen sudan en fazla 50 metre kadar yükseğe çıkabiliyor. Keza uçan balığın 40 saniyeye kadar suyun dışında kalabildiği tespit edilmiş.

Bizde kallavi kahvaltı deyince aklımıza sucuklu yumurtadan söğüş salataya zengin bir sofra gelir. Bu gördüğünüzse İngiltere ’de yaşayanların zengin kahvaltısı. Japonların kallavi kahvaltı sofrası da bu şekilde. Kamboçya ’da aileler pazar sabahı işte bu kahvaltıyı ediyor. Polonya ’da kallavi kahvaltı deyince akıllarına bu tabaktakiler geliyor. Son olarak, Hawai ’de yaşayanların iyi bir kahvaltısı ise işte böyle.

Bu balıkçılar bir balık sürüsüne attıkları ağ sayesinde tonlarca balık yakalamayı başarmışlar. Fakat ağı boşalttıkça çok daha büyük bir balığı daha yakaladıkları anlaşılmış. Balıkçıkların yanısıra sürüye devasa bir köpekbalığı da daldığı için diğer balıklarla birlikte ağa yakalanmış.

Bu İngiliz, bir açık artırmada gaza gelip bizim paramızla 40 bin liraya bir tank satın almış. Ancak Kanada ordusuna ait eski tankı teslim ettiklerinde önemli bir meseleyle karşı karşıya kalmış: Park sorunu! Tanka uygun bir alan bulamayınca büyük park yeri olan bir ev satın almaya karar vermiş. Şimdi yeni evinde 7 ton ağırlığındaki tankıyla mutlu mesut bir yaşam sürdürüyor.

Bu oyuncak bebeğin yanında bir de klozet var. Oyuncağı garip kılansa tuvaletin içinde kakaların olması. Neyseki sifona basınca gidiyorlar.

Bir çift evlerine 7 metrekare büyüklüğünde devasa bir yatak yaptırmış. Peki neden? Çünkü evde onlarla birlikte yaşayan 5 kedi ve 2 köpek var. Ev halkı geniş olunca ona göre de bir yatak lazım tabii.

Bu gördüğünüz gerçek bir insan değil. İsmi, uyurgezer heykeli. Bir Amerikan üniversitesinin kampüsündeki yarı çıplak heykel, korkutucu görüntüsüyle birçok insanı rahatsız etmiş. Hatta kaldırılması için düzenlenen kampanyada 750 öğrenci imza vermiş. Ancak üniversite müzesinin bir parçası olduğundan halen yerleştirildiği yerde bütün ürkütücülüğüyle duruyor.

Bu Amerikalı kadının ismi Lizzie. Şu an 26 yaşında. Nadir rastlanan bir hastalıktan ötürü vücudu yağ tutmadığı için kilo alamıyor. Dış görünüşünden ötürü aşağılamalarla dolu bir hayat sürdürmüş. Lisedeyken internete yüklenen videosu 4 milyondan fazla kez izlenmiş. Altına yüzlerce insan, “Dünyaya bir iyilik yap ve intihar et” diye yazmış. Onu dünyanın en çirkin kadını ilan etmişler. Lizzie bütün bu zorlukları aştı. Teksas Üniversitesi ’nden mezun oldu. 3 kitap yazdı. Hakkında uzun metrajlı bir belgesel çekildi. Şu anda hayatını ‘motivasyon konuşmacısı ’ olarak sürdürüyor. Ünlü konferans organizasyonu TED ’deki konuşmasında, “Bana yapılan tüm aşağılamaları alıp bir merdivene dönüştürdüm. Ve o merdivenin basamaklarını tırmanarak hayatta istediğim her şeyi elde ettim” diyor.

OHA Diyorum kanalında ilginç, komik, faydalı, eğlenceli videolar yayınlıyoruz. İlginç bilgiler veriyoruz, eğlenceli oyunlar oynuyoruz, rekor denemeleri yapıyoruz, komik fotoğrafları derliyoruz, enteresan sorulara cevap veriyoruz, göz yanılmaları ile şaşırtıyoruz, oha diyeceğiniz deneyler yapıyoruz. Videolarımızı çekerken önce biz eğleniyoruz, ardından elbette sizi eğlendirmeyi amaçlıyoruz.

Faydalı ipuçları ve hayatınızı kolaylaştıran pratik bilgiler için diğer kanalımız YAPYAP’ı ziyaret edin: